1Keşif ve Tespit Süreci
Durum tespiti aşamasıdır.
Şirketin yapısal özellikleri, hedef kitleler, markanın özellikleri, öncelikler, hedef ve stratejiler öğrenilir, araştırma ve tespitler yapılır.
2Strateji ve Yaratıcı Süreç
Strateji oluşturulur, ardından doğru bir brief'le kreatif ekibe en iyi pas verilir. Amacımızı anlatan, hem gerçeğimizi hem de hayalimizi yansıtan, bizi olmak istediğimiz işveren kimliğine taşıyacak hikâye bulunur, görsel dünyası çalışılır.
3Konumlandırma ve Planlama Süreci
Sadece hikâye yetmez, EVP’nin tüm İK süreçlerine nasıl yansıyacağı, ana temas noktaları ve bu başlıklar altında mevcut ve yeni projeler çalışılır. Hikâyenin kanıtları buralarda şekillenir.
4Uygulama ve Ölçme Süreci
Oluşan büyük iş listesi önceliklendirilir, yıllık plana dönüştürülür, projeler tek tek hayata geçmeye başlar.
Alınan sonuçlara göre plan güncellenerek hedefe doğru ilerlenir.