İşveren Markasına Bakışımız
"Bizim için İşveren Markası salt çalışan mutluluğuna veya yetenek kazanımına yönelik bir kampanya değildir."
İşveren Markası, kurumsal marka ile uyum içinde olması gereken, markanın özü ve kimliği ile ilişkili çok temel bir kavramdır. Kurumu tüm seviyelerde stratejik ve pratik olarak bağlar, seçimlerine ve geleceğine yön verir.
Bu iki kümeye kişisel hikâyeler de eklenir. Kurumdaki tüm seviyelerden çalışanlar kurumun anlattığı kimliğin, değerlerin, kültürün ve vaatlerinin en inandırıcı kanıtlarını sunar.
Bu yüzden biz İşveren Markası için çalışırken bu üç kümenin kesişim noktasında bir hikâye yaratmak için çalışırız.
waytosay
Markanın hem kurumsal kimliğine hem işveren kimliğine hem de
kurumdaki liderlere ve çalışanlara dokunan kapsayıcı bir hikâye…