Nasıl Çalışırız?
"Bütünsel, kapsayıcı, sürdürülebilir ve inandırıcı bir yaklaşımı benimseriz."
Bütünsel
İşveren Markası iletişiminde kalıcı bir etki bırakmak, yapılan tüm iletişimlerin tek bir hikâyenin parçası olarak algılanmasını sağlamak için bütünselliğin önemine inanıyoruz.
Temel stratejinin tüm fikirlere yön vermesi, hangi mecra için üretilmiş olursa olsun tüm uygulamaların ortak bir tasarım dünyasına ve iletişim tonuna sahip olması hikâyemizi güçlendirir.
Bu amaca hizmet eden EVP iletişim modelimiz, tüm uygulamaların bütünsel planlanmasına hizmet eder.
Temel stratejinin tüm fikirlere yön vermesi, hangi mecra için üretilmiş olursa olsun tüm uygulamaların ortak bir tasarım dünyasına ve iletişim tonuna sahip olması hikâyemizi güçlendirir.
Bu amaca hizmet eden EVP iletişim modelimiz, tüm uygulamaların bütünsel planlanmasına hizmet eder.
Kapsayıcı
Kapsayıcılık güçlü bir kurum kültürü için önemli olduğu kadar o kültürü besleyen iletişimler için de önemlidir.
Hem fikir üretirken hem de bu fikirlerin uygulamasında ilgili hedef kitlelerin tamamını kapsamaya özen gösterir, farklı alanlarda çalışan personalara göre fikirleri çoğaltır, çeşitlendirir, tüm çalışanları hikâyenin parçası yapabilmek için çalışırız.
Hem fikir üretirken hem de bu fikirlerin uygulamasında ilgili hedef kitlelerin tamamını kapsamaya özen gösterir, farklı alanlarda çalışan personalara göre fikirleri çoğaltır, çeşitlendirir, tüm çalışanları hikâyenin parçası yapabilmek için çalışırız.
Sürdürülebilir
İletişim planlarımızı hazırlarken tek seferlik gösterileri değil, sürdürülebilir, uzun soluklu etkiyi hedefleriz.
Bunun için de markayı ve hedef kitleyi iyi anladıktan sonra, doğru stratejik yaklaşım, uygulama adımlarını seçeriz. Tasarlanan iletişim fikirlerinin bütçe ve diğer kaynaklara uygun olması ve değişen koşullar karşısında hızlıca güncellenebilen esnek planlar için zaman ayırırız.
Bunun için de markayı ve hedef kitleyi iyi anladıktan sonra, doğru stratejik yaklaşım, uygulama adımlarını seçeriz. Tasarlanan iletişim fikirlerinin bütçe ve diğer kaynaklara uygun olması ve değişen koşullar karşısında hızlıca güncellenebilen esnek planlar için zaman ayırırız.
İnandırıcı
İşveren olarak çalışanlarımıza ve hedeflenen yeteneklere yönelik bir değer önermesi yazdığımızda sormamız gereken en önemli sorulardan biri: Bu vaat inandırıcı mı?
İnandırıcı olmayan hikâyelerin dinleyicisi de olmaz. Üstelik işveren markası iletişiminde vaadimizin gerçek hayata yansımasını en iyi bilen kişiler de çalışanlarımızdır.
İnandırıcı olmayan hikâyelerin dinleyicisi de olmaz. Üstelik işveren markası iletişiminde vaadimizin gerçek hayata yansımasını en iyi bilen kişiler de çalışanlarımızdır.
Bu yüzden gerçeğimizden kopmadan, çalışanları gitmek istediğimiz yöne doğru harekete geçiren ve heyecanlandıran bir hikâye yazmak için çalışırız.
Biz waytosay’de buna "iyimser gerçekçilik" diyoruz.