Blog

İşe Alımda Dijital Dönüşüm:
Oryantasyon

Mini yazı dizimizin ilk bölümünde, işe alımda dijital dönüşümün seçme ve yerleştirme boyutunu...

Devamını Oku

İşe Alımda Dijital Dönüşüm:
Seçme ve Yerleştirme

İşverenler, kurumlarına doğru insanları bulmak için büyük çaba sarf ediyor ve teknoloji bu süreçte...

Devamını Oku

Pandemi Sonrası İş Hayatında
Önemi Artan Yetkinlikler

Son 1 yıl içinde hayatımıza giren COVID-19, sosyal yaşantımızdan iş hayatına pek çok alanda değişim...

Devamını Oku

İşveren Markanızı Sosyal Medyada
Nasıl Öne Çıkarırsınız?

Dünyada her beş kişiden üçünün bir şirkete başvurmadan önce sosyal medya hesaplarına göz attığını biliyor...

Devamını Oku

Z Kuşağını
Nasıl Etkileyebilirsiniz?

Bir önceki günün bir sonraki günle asla aynı olmadığı, sürekli değişim halinde olan bir çağda yaşıyoruz. Özellikle...

Devamını Oku

Yeni Normalde
Liderlik Özellikleri Nasıl Değişiyor?

Pandemi krizinin sonunda bizi neyin bekleyeceğini kimse bilmiyor. Ancak iş hayatının yakın zamanda bildiğimiz...

Devamını Oku

Pandemi Sürecinde Markalar Çalışanları İçin Neler Yaptı?

Tüm dünyayı etkileyen COVID-19 ile birlikte hayatın dinamikleri de değişti. Virüsün ortaya çıkmasıyla birlikte...

Devamını Oku

İşveren Markası Nedir?

Her şirketin toplumda yarattığı olumlu ya da olumsuz bir algısı ve itibarı var. Ekranlarda reklamlarınızı seyreden kişiler, ürün ve hizmetlerinizi…

Devamını Oku

Yeni Normalde Çalışma Deneyimi

“İlk modern insan” homo sapiens döneminde başlayan hayatta kalma yolculuğumuz bizi karnımızı doyurma içgüdümüz nedeniyle çaba sarf……

Devamını Oku

Uzaktan Çalışma Sisteminde Kurumsal Dayanıklılık

Yeni normalde uzaktan çalışırken kurumsal dayanıklılığı korumanın yollarını ve kurum...

Devamını Oku

Uzaktan çalışmada motivasyon ve verimlilik nasıl sağlanır?

Covid-19 öncesinde 2020’nin "uzaktan çalışma yılı" olacağı tahmin ediliyordu. Ancak bu konuya...

Devamını Oku

İç iletişim nereye gidiyor?

Birçoklarına göre konunun uzmanlarının 1990’lı yıllardan bu yana öngördükleri iletişim devrimi, artık olgunluk çağında. Sosyo-politik ve ekonomik…

Devamını Oku

İş Dünyasında Yöneticilik

Benzersiz olan her şey gibi waytosay de insanlardan oluşur ve her insanın heybesinde farklı birikimler, meraklar, hobiler vardır. İnsan hayatı,…

Devamını Oku

Sanayi 4.0 Mutluluk 101

Son yıllarda çalışan iletişiminde mutluluğu, verimliliği ve performansı bir arada yönetmek için ter döken kurumların ajandasına şimdi de……

Devamını Oku

“Dünya değişti”

Sanırız bu başlık, bir metin için “tasarlanabilecek” en klişe söz öbeği. Peki, iletişim tasarımcıları olarak bu (klişe) değişimin belirleyicilerinden…

Devamını Oku

“Çok Satan” Hikâyeler

Artık (nihayet) şüphemiz yok: Her birey, var olduğunu (öncelikle kendisine) kanıtlamasını sağlayacak hikâyelere muthaç. Onun konturlarını…

Devamını Oku

Selde kayıp!

2000’li yılların sonları… atv koridorlarında elimde bir görüntü listesi, dev dolapların olduğu bir odada alıyorum soluğu. Arşiv görevlisi elimden listeyi…

Devamını Oku

Biçim, hepimiz için.

XX. asırda doğup, değişim değeri olan bir tasarım üretme iddiası beyan etmiş herkesin eninde sonunda karşılaşacağı “biçim, işlevi izler”in izini…

Devamını Oku

Biçim işlevi (g)izler mi?

“Biçim işlevi izler”; mecrası ne olursa olsun, tasarımın çağdaş uygulama alanlarının bir özeti niteliğiyle uzun süredir dillerde.  Peki teoride…

Devamını Oku

waytosay 5 yaşında!

Kaynağı belirsiz bir sesin size ‘Hadi’ dediğini işittiğiniz oldu mu hiç? Hani böyle bir his gelir, 'Bugün o gün…’ 'Bu sene o sene…’ 'O an şimdi…’…

Devamını Oku